Onze nieuwe service: makelaardij

Kwalitatief en zorgeloos investeren

Als vertrouwde projectontwikkelaar van residentiële nieuwbouwprojecten zetten we een belangrijke stap voorwaarts door onze diensten uit te breiden naar de verkoop van bestaand vastgoed. Dit betekent dat we niet alleen betrokken zijn bij het creëren van uw nieuwe droomwoonst, maar we nu dus ook een rol zullen spelen bij de verkoop van uw huidige woonst. Wij bij Vercammen Woonprojecten nemen u met plezier de verkoop van uw huidige woonst uit handen!

Bij een verkoop komt heel wat kijken. Daarom kunnen wij deze van A tot Z in goede banen leiden zodat u geen kostbare tijd of energie verliest. Om u zoveel mogelijk te ontlasten tijdens uw aan- en verkoopproces kan u vanaf nu beroep doen op onze erkende makelaar, Ilona Dörge.

Gratis schatting en toelichting

Een correcte schatting is de eerste stap. Onze erkende makelaar, met jarenlange ervaring in de vastgoedmarkt, biedt u gratis een realistische waardebepaling van uw woning aan. Ze houdt daarbij rekening met objectieve factoren zoals bewoonbare oppervlakte, staat van de woonst, ligging, enzovoorts.

Van zodra ons schattingsdossier is uitgewerkt lichten we u dit graag toe in een persoonlijk gesprek. Ook lichten we u toe welke attesten u allemaal voorhanden moet hebben voor de verkoop van uw eigendom.

Samen bekijken we graag wanneer en hoe we uw pand het best op de markt brengen en hoe u uw pand verkoopsklaar kan maken.

Nog huiseigenaar?

Overweegt u de stap naar een nieuwbouwwoning, maar houdt het feit dat u nog een eigen woning heeft u tegen? U bent niet alleen. Gelukkig hoeft dat geen obstakel te zijn. Dankzij onze uitgebreide ervaring begeleiden wij u vlot en professioneel bij zowel de verkoop van uw huidige woning als de aankoop van uw nieuwe thuis. Zo kunt u met een gerust hart vooruitkijken naar de toekomst.

Een professionele samenwerking - uw sleutel tot een succesvolle verkoop

Kiest u ervoor om uw woonst via ons te verkopen, dan vergroot uiteraard de kans op het vinden van een geschikte koper. Als vastgoedspecialisten beschikken we over een uitgebreid netwerk van potentiële kopers en investeerders. Ook weten wij als geen ander hoe we uw pand in het beste daglicht kunnen plaatsen en welke mediakanalen het best werken.

Professionele fotoreportage

Allereerst komt onze fotograaf langs om professionele foto’s te maken van uw woonst. Het aanbieden van uw pand met professionele foto’s vergroot niet alleen de visuele aantrekkingskracht van potentiële kopers, maar wekt ook meer vertrouwen en interesse. Prachtig vastgelegde beelden benadrukken de unieke kenmerken van uw eigendom, waardoor het opvalt in de markt en de kans op een snellere en succesvolle verkoop aanzienlijk groter wordt.

Publiciteit

Publiciteit is één van de voornaamste zaken bij de verkoop van een pand. Er zijn veel manieren om de aandacht op uw pand te vestigen, en van al die manieren maken wij intensief gebruik.

Om een maximum aan kandidaat-kopers te bereiken kiezen wij de juiste kanalen om in onze naam te adverteren.

  • Online: wij adverteren op verscheidene portaalsites, op onze eigen website en op sociale media. Deze laatste speelt de dag van vandaag een zeer belangrijke rol in vastgoedmarketing. Door de immense gebruikerspopulatie, de krachtige visuele presentatiemogelijkheden en de miljarden actieve gebruikers bieden platforms zoals Facebook en Instagram een ongeëvenaarde kans om potentiële kopers te bereiken.
  • Offline: wij brengen aan de buitenzijde van uw woonst een herkenbaar en goed leesbaar immobord aan, spreken ons netwerk aan, mond-tot-mondreclame, referenties van andere verkopen.

Contact en bezichtigingen

Vaak kan u zelf niet de nodige tijd vrijmaken in uw drukke agenda om mails en telefoons van geïnteresseerden te beantwoorden en bezichtigingen in te plannen. Geen probleem, ook dit doen wij voor u! Wij behandelen de binnenkomende aanvragen en bekijken graag samen met u op welke dagen en uren we de potentiële kopers kunnen komen laten kijken naar uw pand.

Door de aanwezigheid van onze makelaar hanteren we een commerciële aanpak bij elk bezoek. Kandidaat-kopers krijgen meteen een correct en professioneel antwoord op hun vragen en door onze objectiviteit vertrouwen zij ons ook op onze eerlijke feedback.

Gedurende het hele proces houden we nauw contact met u als eigenaar. We geven persoonlijk advies, beantwoorden vragen en zorgen dat u op elk moment mee bent.

Administratie

Als eigenaar is het vaak niet helemaal duidelijk wat er allemaal komt kijken bij de verkoop van een bestaand pand. Welke documenten dient u in orde te brengen en wat zijn nu juist de laatste wettelijke verplichtingen hieromtrent? Om u ook deze zorgen te ontnemen, ontfermen wij ons over de nodige administratie en zetten wij duidelijke afspraken op papier.

Wij zorgen onder andere voor:

  • Begeleiding van beide partijen
  • Oplijsting van de kandidaat-kopers
  • Geldig EPC-attest
  • Bodemattest
  • Elektriciteitsattest
  • Asbestattest
  • Stedenbouwkundige inlichtingen

Naadloze overgang naar uw nieuwbouwwoonst

Vanaf de eerste schatting tot de succesvolle overdracht van uw verkochte woning, nemen wij alle zorgen uit handen. Bovendien zorgen wij voor een naadloze overgang naar uw bij ons aangekochte droomwoning. Zo zijn wij uw integrale partner voor al uw vastgoedbehoeften.

Extra info?

Geef ons vrijblijvend een seintje. Dat kan via het invullen van ons contactformulier, of neem gerust rechtstreeks contact op voor een telefonisch gesprek of persoonlijke afspraak bij ons op kantoor of bij u thuis.

Contactformulier